Bakudou #1 Sai
Najsłabsze ze wszystkich Bakudou aczkolwiek pożyteczne. Wykręca ręce osobie na której zaklęcie zostało użyte przez co ma ona problemy z poruszaniem się i oczywiście nie może używać rąk.
Siła bakudou:
Shinigami- *5 KK-*7 10-6 Seat Oficer - *7 KK-*10 5-3 Seat oficer - *10 KK-*13 Fukutaicho- *13 KK-*15 Taicho- *15 KK-*17 Soutaicho- *17
*-Siła jaka potrzeba by rozerwać to bakudou KK-Korpus Kidou , obok każdej rangi oprócz Soutaicho jest KK oraz liczba siły potrzebna do rozerwania kidou . Oznacza to że bakudou użyte przez członka Korpusu Kidou o randze np: shinigami ma siłę 7
Koszt 10 reiatsu ___________________________________________________________________________________________ Bakudou #4 Hainawa
Użytkownik wytwarza z kidou żółte liny które związują ręce przeciwnika. Żeby się z niego uwolnić ale trzeba na to poświęcić 1 turę.
Koszt: 40rei
Siła bakudou:
Shinigami- * 7 KK-*8 10-6 Seat Oficer - *8 KK-*11 5-3 Seat oficer - *11 KK-*15 Fukutaicho- *15 KK-*17 Taicho- *17 KK-*19 Soutaicho- *19
*-Siła jaka potrzeba by rozerwać to bakudou KK-Korpus Kidou , obok każdej rangi oprócz Soutaicho jest KK oraz liczba siły potrzebna do rozerwania kidou . Oznacza to że bakudou użyte przez członka Korpusu Kidou o randze np: shinigami ma siłę 8
_________________________________________________________________________________________ Bakudou #8 Seki
Użytkownik tworzy impuls reiatsu.Po uderzeniu w niego , przeciwnik zostaje odepchnięty .
Koszt:80rei
_________________________________________________________________________________________
Bakudou #9 Geki
Dzięki temu kidou otaczamy przeciwnika czerwoną poświatą sprawiając że nie może się ruszyć
Powyżej 10 Energii paraliż działa przez 3 tury Powyżej 13 Energii paraliż działa przez 2 tury Powyżej 16 Energii paraliż działa przez 1 turę Powyżej 22 Energii paraliż nie działa
Reiatsu 90
|