#1 2010-11-12 13:54:02

 Caim

Legends/Shinigami

17446069
Zarejestrowany: 2010-11-05
Posty: 218
Punktów :   
Rasa: Shinigami
Atrybuty[Siła/Szybkość/Wytrzymałość/Energia]: 24/25/22/30
Reiatsu: 3000

Zanjutsu/Kendo ,ataki.

(Założyłem oddzielny temat bo trochę tego jest ;p)

Chiuburi
"Strzepnięcie krwi", końcowy ruch przed schowaniem miecza do sai; ma na ogół działanie psychologiczne jako ruch wykonywany po pokonaniu przeciwnika.

Wymagania: Zanjustu

Datto
Wyjęcie miecza zza pasa; sprawnie wykonane Datto pozwala na szybki pierwszy atak, który jest na ogół najważniejszy w całej walce.

Wymagania: Zanjustu

Kaeshi
Ukośne cięcie z góry w dół pod kątem 35 do 40 stopni.

Wymagania: Zanjutsu

Kiri age
"Wschodzące cięcie" z dołu w górę pod kątem 35 do 40 stopni.

Wymagania: Zanjutsa

Nukitsuke
Cięcie wykonywane jedną ręką po jednej stronie ciała.

Wymagania: Zanjutsu

Shinchokugiri
Proste pionowe cięcie.

Wymagania: Zanjutsu

Tsuki
Standardowe pchnięcie.

Wymagania: Zanjutsu

Soimen uchi
Uderzenie z zamachem z nad głowy.

Wymagania: Zanjutsu

Yokomen uchi
Uderzenie z boku głowy.

Wymagania: Zanjutsu

Kasumi
"Zasłona", "mgła", czyli wysoki poziomy blok nad głową.

Wymagania: Zanjustu

Maki uchi
Zablokowanie uderzenia nad głową podczas wycofywania się.

Wymagania: Zanjutsu

Kaeshi uchi
Blok chroniący bok ciała wykonywany podczas wycofywania się.

Wymagania: Zanjustu

Chudan Gamae
Średnia pozycja, w której czubek ostrza znajduje się na wysokości szyi przeciwnika; idealne wyjście zarówno do szybkich jak i silnych ataków.

Wymagania Zanjutsu

Gedan Gamae
Niska pozycja, w której czubek ostrza znajduje się na wysokości kolan przeciwnika; idealne wyjście do szybkich przerywanych ataków.

Wymagania Zanjutsu

Jodan Gamae
Wysoka pozycja w której miecz znajduje się nad głową; idealne wyjście do silnych szerokich ataków.

Wymagania: Zanjutsu

Hasso Gamae
Wysoka pozycja podobna do Jodan Gamae; miecz znajduje się z boku głowy pozwalając na pełne ruchy w bliższym zwarciu.

Wymagania: Zanjutsu

Waki Gamae
Pozycja obronna w której miecz znajduje się z boku ciała i jest lekko cofnięty; idealne wyjście do wszelkiego typu uników i kontr.

Wymagania: Zanjutsu

Seiga Gamae
Średnia pozycja podobna do Chudan Gamae; miecz trzymany jest ukośnie zwiększając efektywność ataku; postawa nieoceniona w Makuri.

Wymagania: Zanjutsu

Dai Jodan Gamae
Wysoka pozycja w której miecz jest trzymany pionowo nad głową; pozycja wyjściowa do najsilniejszych ataków, często z wyskoku o dużym zamachu i zasięgu.

Wymagania: Zanjutsu

1 Układ Ryusui
Typowo ofensywna kombinacja zaczynająca się od Soimen uchi z Jodan Gamae, która następnie przechodzi w powtarzalną serię Makuri 3 Tsubamegaeshi najczęściej Kaeshi zakończone Kiri age i następującym atakiem finalnym Yokomen uchi w Seiga Gamae.

Wymagania: Kendo

2 Układ Ryusui
Kombinacja szybkiej kontry zaczynająca się od Maki otoshi w Waki Gamae, po czym przechodzi do powtarzalnej serii Kiri age - Nukitsuke - Kaeshi w Gedan Gamae, kończąc się jednym Tsuki w Chudan Gamae.

Wymagania:Kendo

3 Układ Ryusui
Kombinacja obronna rozpoczynają się od Maki osae w Gedan Gamae, po czym przechodzi do serii Maki uchi i Kaeshi uchi, w kolejnej fazie składa się z Uke Nagashi, zakończając całość Maki otoshi wykończonym Soimen uchi przechodząc w tym ruchu z Gedan Gamae przez Chudan Gamae po Dai Jodan Gamae.

Wymagania:Kendo

Maki osae
"Kontrola osłony", czyli blokowanie uderzenia ruchomym ostrzem, będące idealnym wyjściem do kontry

Wymagania: Kendo

Maki otoshi
"Opadanie zasłony", czyli blok połączony z wycofaniem o pół kroku, podczas którego następuje kontra.

Wymagania: Kendo

Uke Nagashi
Przyjęcie ciosu z jednoczesnym unikiem jest idealne do obrony przed atakami o niejasnej naturze (jednocześnie silnymi i szybkimi) lub o nieznanej; pozwala na skuteczniejszą obronę niezależnie od typu ataku przeciwnika.

Wymagania: Kendo

Makuri
Płynne przechodzenie jednego cięcia w następne bez wycofywania się z linii ataku.

Wymagania: Kendo

Tsubamegaeshi
"Cięcie wróbla", czyli cięcie wykonywane składające się z cięcia właściwego i powrotnego.

Wymagania: Kendo

W ciągu jednego tygodnia można opanować max dwa ataki. Każdy użytkownik który posiada Zanjutsu może dopisać sobie 5 ataków!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.czeremuchy.pun.pl www.rpgmu.pun.pl www.elita.pun.pl www.cannabis-squad.pun.pl www.gwsp-3g.pun.pl